سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مسئولان کرمانشاه باید از خام فروشی معادن قیر گیلانغرب جلوگیری کن

امام جمعه کرمانشاه بر جلوگیری از خام فروشی نفت تاکید کرد و گفت: مسئولان کرمانشاهی از خام فروشی نفت معادن قیر گیلانغرب جلوگیری کنند.

آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلی اعظم کرمانشاه برگزار شد.

اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با مسئولان کشور نسبت به خام فروشی به مسئولان کشور هشدار دادند.

وی افزود: باید با برنامه ریزی مدون از وابستگی 100 ساله کشور به نفت کاسته شود و به مسئولان استان کرمانشاه نیز نسبت به خام فروشی قیر در گیلانغرب هشدار می دهم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: بیگانگان هرگز به پیشرفت ایران فکر نکرده اند و همواره ملت ایران را تحریم کرده اند و با توجه به دستورات مقام معظم رهبری، کشور نباید مذاکرات و توافق هسته ای را به تاخیر بیندازد.

علما با اشاره به فرا رسیدن 29 فروردین ماه و روز ارتش گفتند: کارکنان ارتش از اوایل انقلاب اسلامی در کنار مردم بوده و مورد تایید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده اند. رهبر.

وی تاکید کرد: اگر امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتدار و قدرت بالایی در خاورمیانه دارند به خاطر وجود اسلام و قرآن است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: افرادی مانند سردار سلیمانی، صیاد شیرازی و حجازی عمر خود را در راه حکومت اسلامی سپری کردند و برای کشور اقتدار ایجاد کردند و امروز به برکت این شهدا دشمن نمی تواند ایران را تهدید کند.

علما با اشاره به میلاد امام حسن مجتبی(ع) می افزایند: پانزدهم ماه مبارک رمضان، میلاد امام حسن(ع) و هفته یاری مستضعفین است و امام حسن(ع) همواره با اموال خود به مستضعفین و مستضعفین کمک کرده است.